Administrarea serverelor noastre de baze de date presupune activitate la sediul nostru?

Daca sediul companiei d-voastra este localizat in Bucuresti, activitatea noastra presupune atat interventii la fata locului cat si administrare de la distanta. In majoritatea timpului lucram din locatia noastra, cu exceptia analizei initiale a serverelor si a situatiei cand specificul problemelor aparute implica deplasarea.

Avem nevoie de licente suplimentare?

Specialistii 2BM Consulting pot recomanda folosirea anumitor programe software menite a imbunatati activitatea de administrare a bazelor de date ale clientului (monitorizarea performantei, salvare de date, etc). Achizitionarea acestor programe este in intregime decizia clientului.

Care sunt obligatiile clientului? 

Pentru ca administatorii 2BM Consulting sa poate lucra la distanta, clientul trebuie sa asigure posibiliatea conectarii prin Internet la serverele sale SQL.

In situatiile in care executarea serviciului presupune si interventii la sediul clientului, administratorii 2BM Consulting trebuie sa aiba accesul necesar la resursele clientului pentru a putea administra serverele SQL. In anumite situatii clientul trebuie sa puna la dispozitia administratorilor 2BM Consulting calculatoare pentru ca acestia sa-si poata desfasura activitatea.

Atat in cazul interventiilor de la distanta cat si in cazul deplasarilor la sediu , clientul trebuie sa permita administatorilor nostri efectuarea modificarilor necesare asupra serverelor de test, dezvoltare sau productie.

In ce consta analiza initiala?

Administratorii 2BM Consulting efectueaza o evaluare initiala a sistemului de baze de date ale Clientului pentru a sugera eventuale imbunatatiri, update-uri si/sau optimizari ale performantei care i-ar putea fi utile.

Daca clientul este localizat in Bucuresti, aceasta analiza va fi efectuata la sediul clientului. In situatia in care Clientul are sediul in afara Bucurestiului, analiza va fi efectuata de la distanta utilizand conexiuni de tip remote desktop.

Care este perioada de acoperire a serviciului?

2BM Consulting asigura prestarea serviciului in timpul orelor de program ale clientului. In situatii speciale cum ar fi probleme la nivel de SQL Server sau interventii urgente se poate prelungi perioada de prestare a serviciului cu cat este necesar pentru remedierea problemelor.

Este nevoie de un contract?

Da, va exista un contract semnat intre noi si client.

Cheltuielile de transport sunt facturate?

Facturam cheltuielie de transport, daca clientul este localizat in exteriorul Bucurestiului.

Exista vreo intelegere cu privire la datele confidentiale?

Este posibil ca in anumite situatii clientul sa ne puna la dispozitie date confidentiale pentru a ne putea desfasura activitatea. 2BM Consulting asigura discretia si confidentialitatea absoluta a tuturor informatiilor obtinute.

Contractul dintre noi si client contine clauze care stipuleaza acest lucru.

Cum platesc serviciile prestate de 2BM Consulting?

La sfarsitul fiecarei luni va vom trimite o factura pentru serviciile prestate.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn